O alta patanie d'a mea

Tot respectul pentru alte orase nu am nimic cu niciunul dar cel despre care voi vorbi va fi Barladul si nu o zic cu offense pentru ca am cativa prieteni de treaba acolo...dar s.a intamplat sa trag o fuga prin Barlad si in ziua aia bausem muuulta Cola, ceea ce e foarte diuretica.
Si da.i batai pe jos pana in oras sa luam pe cineva de la gara...in fine, totul ok pana acum.
Ca intindere e mai mare decat Vaslui, Ok...si vorbesc cu companionii mei...pana ma trosneste un dor de dus la baie nebun...si opreste.te, uita.te in jur dupa o toaleta...nimic..
Na am zis ca poate nu e in locul in care ma aflam...am zis ca hai...ma tin si imi continui drumul poate pe parcurs prind pe Dumnezeu de.un picior si gasesc o toaleta publica...si merg si merg si merg...chestia se agravase...presiunea crestea...imi ziceam "ce ma fac, unde dracu ma duc...e ziua in amiaza mare, unde ma pis eu, orasul e activ populat" riscam sa fiu vazut si sa.mi crape obrazul de rusine...
Traba se imputea pe timp ce trecea...incepusem sa capat un mers ciudat, atrageam priviri... "ceva sigur nu.i de bine" pana ajung cred ca prin centru...si vad scari rulante...
Vis...am zis "gata! astea.s scarile spre poarta Raiului" si dau fuga in presupusul "mall" si caut sigla WC...caut, ma invart, nimic...urc, caut iar, nimic...ma sfiesc si intreb o doamna vanzatoare daca are vreo idee despre o toaleta prin zona si primesc un raspuns negativ..."e incuiat"  pffff
Insist...si nu se poate descuia cumva? si ma trimite la nush ce doamna de la argintarie..
Zic merci frumos si caut doamna de la argintarie, o gasesc si o rog sa.mi imprumute cheia de la baie ca risc sa fac o istorie...a avut un moment de ezitare...dar tot mi.a dat.o si mi.a atras atentia sa i.o aduc inapoi cu toate ca asa as fi facut dar fie.
Cu pasi repezi du.te spre "oaza din desert"
Zic Slava Domnului. si ma uit in vasul de WC apa galbena..."bai ce dracu o fi avut cuburi din alea ce coloreaza apa?...neee alea de obicei is albastre sau verzi"
Termin si numai ce aud un racnet cum ca "astazi in tot orasul nu curge apa" :|
Apa ca apa,hai fie, oricum nu mai conta de acum dar intr.un final cu multa jale am gasit ce cautam disperat cu toate ca asemenea chestii ar trebui sa le intalnesti foarte des in orase.

1 comentarii:

Malina spunea...

Pentru fete e si mai si! :))

Trimiteți un comentariu

Advert